Η Γέννηση

Παιδί και Internet

Έρχεται το εξάχρονο (και κάτι) σπίτι και η κουβέντα της είναι :
-Θέλω να μπω στο Internet για να σου δείξω τι κάναμε στο μάθημα πληροφορικής.
Το στόμα χάσκων, τα μάτια γουρλωμένα αλλά υπακούω.

-Ουπς, δεν είναι αυτό το Internet. Μου λέει.
Το στόμα πλατειάζει σε χαιρέκακο χαμόγελο.
-Αγάπη μου μισό λεπτό να βάλω το Google… (το είχα καταλάβει)
Ναι αυτό είναι,  γράφουμε τώρα φριι (με προφορά!)
-ΟΚ.
Πληκτρολογώ : F_R_E_E (ώ ρε που μπλέξαμε!)
ΟΧΙ άσε με να το γράψω εγώ.
F_R_I    (α, μιλάμε για μεγάλο μπλέξιμο)

Voila. 500 φλασαριστά παιχνίδια της ηλικίας της
Και της δικής μου το ομολογώ.
(Bob ο σφουγγαράκης, και τόσα άλλα)
Το παιδί χάνεται στις επιλογές της σελίδας και γω στις σκέψεις μου.

Βρε, πως σε μία στιγμή σχολικού μαθήματος
χάνεται η σχεδιασμένη προσέγγιση
που οργάνωνα τόσο καιρό.
Από μικρή στον υπολογιστή; οκ.
Αλλά μέσω προγράμματος που φτιάχνοντας το
είναι στον έλεγχό μου
θα βρίσκεις τις αγαπημένες σου εικόνες από το Google Image…
Τύπωσε τες, σώστες , αλλά το πρόγραμμά Μου θα ξέρει ότι φιλτράρονται καλά.
Θα βγαίνεις στο διαδίκτυο αλλά μέσα από δημιούργημα του δυνάστη μπαμπά.

Η λύση, που είχα βρει, στην στιγμή  κομμάτια
κι ας ήταν απόρροια πραγματικού γεγονότος.

Παρένθεση ή παράθεση του γεγονότος: Δεκατετράχρονη μονογονεικής
οικογενείας που «υιοθετήθηκε» από ζευγαράκι εικοσάχρονων στο κοινωνικό (πανάθεμα το) δίκτυο.
Μία μάνα αλλόφρων και ‘γω σε στιγμές αυτό-οικτιρμού.
Τι θα έκανα αν ήμουν στην θέση του γονιού;
Και δώστου να θυμάμαι τον κυνηγό της νιότης μου
με τρία – τέσσερα botάκια
σε όποιο chat της εποχής
και να γίνομαι ο πρώτος του χωριού!

Αυτά θα της μάθω
μην πέσει θύμα κανενός
καλύτερα να είναι κυνηγός

Στα δέκα της θα ξεκινήσω σιγά – σιγά.
Χίμαιρα απατηλή.

-Μπαμπά, τελικά δεν ξέρεις τίποτα από υπολογιστές,
μα καλά ούτε το FRIN δεν ξέρεις;

Αγάπη μου, μου κάνες τα σχέδια σκατά – σκέφτηκα –
ξεκινώντας να της απαντώ σε τόνο γλυκό και απαλό:
-Ξέρεις,  λατρεία μου, αυτή η σελίδα που γράψαμε FRI,
είναι ψαχτήρι
για να βρίσκεις άλλες σελίδες με πράγματα που θες.
Θυμίσου τις εικόνες Power Ranger που είχες βρεί.
Από εδώ ήταν. Να κοίτα – εικόνες – αναζήτηση στο Γκουγκλ.
Είδες.
Απλά οι σελίδες είναι πάρα πολλές.
Όσοι είναι και οι άνθρωποι πάνω στην Γη.
Τους ανθρώπους τους ξέρουμε όλους;
Έτσι και ‘γω όπως και εσύ δεν θα μπορέσουμε να μάθουμε
όλες τις σελίδες…

Ούφ, το ρούμπωσα το εξάχρονο.
Άκου να με πει και αδαή στους υπολογιστές.

-Μπαμπά, εμείς έχουμε σελίδα στο Internet;
και γω να χάνω το τιμόνι της μηχανής σερνάμενος πάνω στην άσφαλτο.

-Μέχρι το βράδυ θα ‘χούμε μωρό μου.-

This entry was posted in Σκέψεις, Rtme in Pc and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

